Πως είναι δυνατόν να πάρω στα σοβαρά το timing και το περιεχόμενο της συζήτησης που άνοιξε για τις Γερμανικές αποζημιώσεις που ποτέ δεν δόθηκαν στο Ελληνικό Κράτος και στις οικογένειες των θυμάτων (!) για την ζημιά του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου; Είναι ξεφτίλα! Είναι η απόδειξη της ευτέλειας του μέσου παπάρα Έλληνα που πρέπει να στοχοποιήσει το κακό όταν ξέρει πως ο ίδιος είναι η πηγή όλων των δεινών που αντιμετωπίζει. Αν δηλαδή η Μέρκελ δεν αντιμετώπιζε εσωτερικά πολιτικό πρόβλημα και μπορούσε ανοιχτά να υποσχεθεί στήριξη (πολιτική και οικονομική) στην Ελλάδα, τότε τι θα άλλαζε ρε μπαγλαμά; Τότε η καλή μας θεία Γερμανία με τις εγγυήσεις της αγοράζοντας τα (καταδικασμένα) κρατικά μας ομόλογα δεν μας χρωστάει από το 1940 λεφτά; Από το 1940 μέχρι σήμερα γιατί έχουμε τόσο αδρανήσει επ'αυτού και ερχόμαστε τώρα να ζητήσουμε τα ρέστα; Να σου πω τι είμαστε; Θα σιχαθείς τον εαυτό σου. Δε σε λυπάμαι όμως, σου αξίζει. Η κάθε μας κραυγή για να μας δώσουν τα "χρωστούμενα" φράγκα από την κατοχή, η κάθε επιχειρούμενη στρέβλωση της πραγματικότητας με τους Έλληνες και καλά τον περήφανο λαό που είχε την ατυχία να τον κακοδιαχειριστούν τα τελευταία 30 χρόνια και την Γερμανία τον αμετανόητο ναζιστή που δεν μετανοιώνει που εκτελούσε αβέρτα γυναικόπαιδα σχηματίζει από ψηλά έναν γιγαντιαίο Κίμωνα Κουλούρη να διαφαίνεται έτοιμο να βάλει τα κλάματα για το προσωπικό του δράμα και την κατάφορη αδικία που βιώνει.
Αγαπητέ μου παπάρα, κούνα την γκλάβα σου. Δεν φταίνε ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και συνδικάτα, φταίς εσύ ρε κερατά που τους ψήφισες για να βολευτείς εσύ, για να βολέψεις το παιδί σου, για να πάρεις δάνειο, φταις εσύ που σου έδιναν τα ψηφοδέλτια κλειστά και σταυρωμένα έτοιμα για να τα αφήσεις στη σχισμή της κάλπης μαζί με το δικαίωμα στην γκρίνια. Δεν έχεις λοιπόν κανένα δικαίωμα να μας σπάς τα μπομπόλια τώρα γκρινιάζοντας και επινοώντας στρατηγούς ανέμους και εξωτερικούς εχθρούς για να δικαιολογήσεις την χρόνια ολιγωρία σου. Αν μη τι άλλο, μην καταφέρεσαι στο πιο κομπλεξικό κράτος του κόσμου για τον πόνο που προκάλεσε πριν 70 χρόνια. Τόσο, που ντρέπεται να σηκώσει την σημαία στα δημόσιά του κτίρια και στο οποίο βράζει μια από τις ποιο παραγωγικές και πολυπολυτισμικές μητροπόλεις του κόσμου, το Βερολίνο. Αντίθετα, γίνε για μια φορά στη ζωή σου ακέραιος στις συναλλαγές σου με το κράτος και στα τσιλιμπουρδίσματά σου με την Ιστορία. Βόηθα να σηκωθεί το ρημάδι από τη λάσπη και μετά ρίχτου μπουνιά με όλη σου τη δύναμη που σε έβαλε τόσα χρόνια σε αυτό το τρυπάκι.
Αλλιώς... τυλίξου στη γαλανόλευκη σου, και θυμήσου τις ένδοξες στιγμές σου φορώντας τσαρούχια στην Ομόνοια ζητοκραυγάζωντας για τον Γερμανό προπονητή που κατάφερε να δαμάσει την "ελληνική ψυχή" και θρέψε το φιλανθρωπικό σου προφίλ στέλνοντας συγκινημένος στην Αϊτή 100 ευρώ γιατί ήταν οι πρώτοι που αναγνώρισαν την ανεξαρτησία του Ελληνικού Κράτους το '21. Είσαι πολύ σκάρτος ρε φίλε.
3 comments:
Πολύ εμπνευσμένο, μάγκες μας έκανες :)
Symfwnw me ola alla tha ithela na prosthesw.
1.I germania den einai to Berlin.Pigaine na deis ti wraia pou vrazei i polupolitismikotita se alla tis kommatia.
2.To gegonos oti den einai twra i wra na diekdikisoume tis apozimiwseis de simainei oti den prepei na tis diekdikisoume pote.Epeidi kapoies genies(endexomenws kai i diki mas)psifize axristes kai dieftharmenes kuverniseis den ofeiloun na plirwsoun auta ta lathi esaei oles oi epomenes genies
3.I germania den paizei to rolo tou ethnoswtira mas kai mas kanei cari na agorasei ta omologa mas.Sto paixnidi auto uparxei dounai kai lavein.kai kati mou leei oti to "dounai" mas tha einai poluuuuuuuuuu megalytero apo to "lavein" mas, opws panta otan paizei to pioni enantia sti vasilissa!
Min trelathoume teleiws.Eipame na ta vlepoume ola oso pio antikeimenika ginetai.Oute ellinares patriwtares me sundromo ethnikis malakias alla oute kai kompleksika ellinakia me syndroma katwterotitas!
Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X. KAVAFIS
Ότι τα πράγματα δεν βαίνουν κατ’ ευχήν στην Aποικία
δεν μέν’ η ελαχίστη αμφιβολία,
και μ’ όλο που οπωσούν τραβούμ’ εμπρός,
ίσως, καθώς νομίζουν ουκ ολίγοι, να έφθασε ο καιρός
να φέρουμε Πολιτικό Aναμορφωτή.
Όμως το πρόσκομμα κ’ η δυσκολία
είναι που κάμνουνε μια ιστορία
μεγάλη κάθε πράγμα οι Aναμορφωταί
αυτοί. (Ευτύχημα θα ήταν αν ποτέ
δεν τους χρειάζονταν κανείς.) Για κάθε τι,
για το παραμικρό ρωτούνε κ’ εξετάζουν,
κ’ ευθύς στον νου τους ριζικές μεταρρυθμίσεις βάζουν,
με την απαίτησι να εκτελεσθούν άνευ αναβολής.
Έχουνε και μια κλίσι στες θυσίες.
Παραιτηθείτε από την κτήσιν σας εκείνη·
η κατοχή σας είν’ επισφαλής:
η τέτοιες κτήσεις ακριβώς βλάπτουν τες Aποικίες.
Παραιτηθείτε από την πρόσοδον αυτή,
κι από την άλληνα την συναφή,
κι από την τρίτη τούτην: ως συνέπεια φυσική·
είναι μεν ουσιώδεις, αλλά τί να γίνει;
σας δημιουργούν μια επιβλαβή ευθύνη.
Κι όσο στον έλεγχό τους προχωρούνε,
βρίσκουν και βρίσκουν περιττά, και να παυθούν ζητούνε·
πράγματα που όμως δύσκολα τα καταργεί κανείς.
Κι όταν, με το καλό, τελειώσουνε την εργασία,
κι ορίσαντες και περικόψαντες το παν λεπτομερώς,
απέλθουν, παίρνοντας και την δικαία μισθοδοσία,
να δούμε τι απομένει πια, μετά
τόση δεινότητα χειρουργική.—
Ίσως δεν έφθασεν ακόμη ο καιρός.
Να μη βιαζόμεθα· είν’ επικίνδυνον πράγμα η βία.
Τα πρόωρα μέτρα φέρνουν μεταμέλεια.
Έχει άτοπα πολλά, βεβαίως και δυστυχώς, η Aποικία.
Όμως υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς ατέλεια;
Και τέλος πάντων, να, τραβούμ’ εμπρός
Post a Comment