Sunday, March 2, 2008

Ραδιοκέφαλοι - Ερπυσμός


Στα πλαίσια απεγνωσμένης απόπειρας να προχωρήσει ακόμα ένα μm η διπλωματική μου εργασία, και δεδομένης της παντελούς έλλειψης βιβλιογραφίας για το φαινόμενο του ερπυσμού, αναγκάστηκα να το googlάρω μήπως κάποιος καλός διδακτορικός είλωτας :) σε κάποιο πανεπιστήμιο, έχει αναβάσει σε διαφάνειες τα βασικά.

Ακόμα ένα θαύμα, φίλε αναγνώστη! O tempora, o mores!*

Ερπυσμός απο τους ''Ραδιοκέφαλους''

Όταν ήσαστε εδώ πριν
Το Couldnt φαίνεται εσείς στο μάτι
Youre ακριβώς όπως έναν άγγελο
Το δέρμα σας μου κάνει την κραυγή
Επιπλέετε όπως ένα φτερό
Σε έναν όμορφο κόσμο
Και επιθυμώ ότι ήμουν ειδικός
Youre έτσι fuckin ειδικό

Αλλά Im ένας ερπυσμός, Im ένα weirdo.
Τι η κόλαση ι κάνει εδώ;
Ι dont ανήκετε εδώ.

Ι dont προσοχή εάν βλάπτει
Θέλω να έχω τον έλεγχο
Θέλω ένα τέλειο σώμα
Θέλω μια τέλεια ψυχή
Σας θέλω για να παρατηρήσω
Όταν Im όχι γύρω
Youre έτσι fuckin ειδικό
Επιθυμώ ότι ήμουν ειδικός

Αλλά Im ένας ερπυσμός, Im ένα weirdo.
Τι η κόλαση ι κάνει εδώ;
Ι dont ανήκετε εδώ.

Shes που τρέχει έξω πάλι,
Shes που τρέχει έξω
Το τρέξιμο τρεξίματος Shes τρέχει να τρέξει... έξω

Οποιοσδήποτε σας κάνει ευτυχησμένους
Οποιου δήποτε θέλετε
Youre έτσι fuckin ειδικό
Επιθυμώ ότι ήμουν ειδικός...

Αλλά Im ένας ερπυσμός, Im ένα weirdo,
Τι η κόλαση ι κάνει εδώ;
Ι dont ανήκετε εδώ.
Ι dont ανήκετε εδώ.




Δια να εξηγούμεθα, και δια να μην κατηγορηθούμε ως ελιτιστές, το παραπάνω αίσχος, είναι η μετάφραση από κάτι σαν το μπαμπελφις, του τραγουδιού Creep από τους Radiohead. Και είναι κοπυ-πειστ απο το λινκ πίσω απο την λέξη ''θαύμα''. Επίσης, βιβλιογραφία περι του φαινομένου του ερπυσμού υπάρχει, και μάλιστα πολύ εκτεταμένη, όρεξη και βενζίνη δεν υπήρχε για να πάω στην βιβλιοθήκη, και κολωβάραγα στο google. Αυτά...


*ω καιροί! ω ήθη!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails